ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان قدس؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

کارگزاری مفید چقدر از پول فروش سهام عدالت را پرداخت کرده است؟

  • کد خبر: ۳۶۲۵۴
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
  • ۲۳۲
کارگزاری مفید چقدر از پول فروش سهام عدالت را پرداخت کرده است؟
 یکی از کارگزاری‌های فعال در حوزه فروش سهام عدالت، کارگزاری مفید است که برخی از سهامداران نسبت به عملکرد آن رضایت ندارند؛ در این گزارش روابط عمومی کارگزاری مفید به چند سوال مشتریان خود پاسخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فروش سهام عدالت از طریق شرکت‌های کارگزاری بورسی یک هفته پس از آغاز ثبت سفارش فروش در بانک‌ها شروع شد و کارگزاری‌ها تقریبا از نیمه خرداد ماه مجاز شدند که درخواست فروش سهامداران را تا سقف ۳۰ درصد دریافت و سپس نسبت به فروش و واریز پول سهام آن‌ها اقدام کنند.

 

اما از یک سو تاخیر یا عدم واریز پول و از سوی دیگر مبلغ واریزی برای سهام عدالت موجب اعتراض سهامداران شده است و نارضایتی نسبت به هر دو نوع کارگزاری بانکی و غیربانکی را در پی داشته است.

 

بر اساس رتبه‌بندی سازمان بورس و اوراق بهادار در سال گذشته شرکت کارگزاری مفید در رتبه نخست قرار گرفت، بنابراین پیش‌بینی می‌شود برای فروش سهام عدالت نیز سهامداران زیادی به این کارگزاری مراجعه کنند، اما آنطور که از آمار‌های ارائه شده در ادامه تنها حدود پنج درصد از رقم کل سهام عدالت فروخته شده در بازار سرمایه از طریق کارگزاری مفید انجام شده است.

 

در طی دو ماه گذشته سهامداران بسیاری اعتراض خود را نسبت به کارگزاری‌ها در قالب کامنت در سایت تجارت‌نیوز ثبت کرده‌اند و تجارت‌نیوز مطالبات سهامداران از کارگزاری‌ها را پیگیری کرده است؛ در این گزارش روابط عمومی کارگزاری مفید روند فروش و واریز پول سهام عدالت در این کارگزاری را تشریح می‌کند و به جند سوال در این باره پاسخ می‌دهد که در ادامه می‌خوانید.

 

چه تعداد سهامدار سهام عدالت برای فروش سهام خود به کارگزاری مفید مراجعه کرده‌اند و سهام چه تعداد از آن‌ها فروخته شده است؟

طبق آمار‌های استخراج شده تا تاریخ ۳۰ تیر، تعداد متقاضیان فروش سهام عدالت که به کارگزاری مفید ارجاع شده‌اند، ۵۲ هزار و ۶۴۰ نفر بوده است و فرآیند فروش سهام همه این افراد انجام شده است.

 

پول سهامداران در مجموع چقدر و در چند نوبت واریز شده است؟

مجموع مبلغی که بابت فروش سهام عدالت از تاریخ ۱۸ خرداد تا دوم مرداد از سوی کارگزاری مفید فروخته شده است، ۱۰۸ میلیارد تومان بوده که حدود پنج درصد از رقم کل سهام عدالت فروخته‌شده در بازار سرمایه کشور است.

 

از سوی کارگزاری مفید در ۱۴ نوبت مجموعا مبلغ ۸۰ میلیارد تومان به حساب افراد واریز شده است.

 

مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به دلیل مغایرت حساب از سوی بانک برگشت داده شده است. واریز مبلغ ۲۸ میلیارد تومان نیز در انتظار دریافت اطلاعات حساب افراد از سوی سپرده‌گذاری مرکزی است؛ این مبلغ مربوط به فروش سهام از تاریخ ۳۱ تیر تا دوم مرداد است که طبق روال معمول به محض دریافت اطلاعات حساب افراد، واریز آن صورت می‌گیرد. (این آمار تا دوم مرداد است)

 

برخی از مشتریان کارگزاری مفید معترض هستند که پس از دو ماه هنوز پولی به حسابشان ریخته نشده یا سهامشان فروخته نشده است، مشکل این افراد چیست؟

روش کار اینگونه است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تقاضا‌های فروش را دریافت و تجمیع می‌کند؛ تقاضا‌ها را به طور روزانه در قالب سفارش‌های فروش را به کارگزاری‌ها اعلام می‌کند و سهام مورد نظر به پرتفوی کارگزاری اضافه می‌شود.

 

در مرحله بعد بلافاصله فروش سهام مورد نظر آغاز می‌شود. بعد از فروش سهام، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به مدت دو تا سه روز کاری اطلاعات افراد و شماره حساب آن‌ها را برای واریز وجوه اعلام می‌کند.

 

فرایند واریز وجه از سوی مفید حداکثر یک روز پس از دریافت اطلاعات حساب انجام می‌شود و هیچ پولی نزد شرکت باقی نمی‌ماند. حتی اطلاعاتی که روز‌های چهارشنبه عصر دریافت می‌شود، در روز پنجشنبه که روز تعطیلی بورس و شرکت است، واریز می‌شود.

 

آیا پول سهامداری برگشت خورده است؟

طبق اطلاعات فروش سهام و واریز وجوه از سوی کارگزاری مفید، تاکنون حدود یک درصد مبالغ واریزی به دلیل مغایرت‌هایی که بانک تشخیص می‌دهد، برگشت داده شده است. مرکز تماس مفید که با ۵۱۵ نیروی فعال در خدمت مشتریان مفید است، با این افراد تماس می‌گیرند و اطلاعات جدید دریافت می‌کنند که بتوان این وجوه برگشتی را بار دیگر واریز کرد.

 

تاکنوندر یک نوبت ۱۴۰ میلیون تومان از وجوه برگشتی با اصلاح اطلاعات از سوی مرکز تماس کارگزاری مفید، واریز شده است.

 

آیا به سهامدارانی که سهامشان فروخته نشده یا پول آن واریز نشده، اطلاع رسانی شده است؟

 

سهامدارانی که پول به حسابشان واریز می‌شود، از سوی کارگزاری مفید پیامک واریز وجه را دریافت می‌کنند. آن دسته از افرادی که مغایرت حساب داشته‌اند نیز از سوی مرکز تماس مفید با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

 

در کارگزاری مفید مسئله‌ای با عنوان سهام فروخته نشده باقی نمی‌ماند مگر آنکه سفارش آن را از سپرده‌گذاری مرکزی دریافت نکرده باشد. البته تنها یک دلیل برای تاخیر در فروخته نشدن سهام می‌تواند وجود داشته باشد که دلیل آن شرایط بازار است. بسته بودن نماد برخی شرکت‌ها به ویژه در روز‌هایی که فصل مجامع است، موجب می‌شود که فروش سهام آن‌ها در انتظار باز شدن نماد بماند. این دست موارد به شرایط بازار وابسته است و در اختیار کارگزاری نیست. به عنوان مثال در حال حاضر حدود ۲۰ میلیارد تومان سهام که تاریخ تقاضای فروش آن از سپرده گذاری، ۳۱ تیر به بعد ثبت شده، در حال فروش است و بسته به شرایط بازار و بازشدن نماد‌ها در حال فروش آن هستیم.

 

شرکت سپرده گذاری اعلام کرد که سهام ۶۰۰ هزار نفر از کسانی که درخواست فروش داشته‌اند فروخته نشده است، آیا این موضوع شامل کارگزاری مفید هم می‌شود؟

خیر این موضوع شامل کارگزاری مفید نمی‌شود. درخواستی وجود ندارد که به فروش نرسد. فقط ممکن است کسانی که درخواستشان طی دو روز گذشته ثبت شده و هنوز سفارششان به دست مفید نرسیده باشد، در انتظار باشند وگرنه مفید کما فی السابق به مجرد دریافت اطلاعات از سوی شرکت سپرده گذاری با بالاترین اولویت پرداخت را انجام خواهد داد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
2
112
دروغ .......دروغ @. ........دروغ. .. خدا یا.......فقط تو ....فقط تو ...... ریشه ظلم وخیانت. و بی کفایتی.و نانجیبی ..عده ای که به اسم اسلام و قرآن تو قسم میخورن و ظلم به حق جان ومال مردم بدبخت میکنند ... .خدایا به یکتاییت قسم ......ریشه کن و نابود کن
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
خدارا شکرت امروز برام کامل مفید ریخت پول سهام عدالتم
سیما
Sweden
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
شماکی فروختید وچند درصد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
4
30
سلام من بانک سپه بعدازدوماه کارگزاری برایم انتخاب نکرده بود بی فایده رفتم کافینت از طریق کارگزاری مفید اقدام فروش کردم پنج روزه چند روز میشه بریزند حسابم بعداز این همه دردسر ومشکلات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
3
12
سلام من بانک سپه بعدازدوماه کارگزاری برایم انتخاب نکرده بود بی فایده رفتم کافینت از طریق کارگزاری مفید اقدام فروش کردم پنج روزه چند روز میشه بریزند حسابم بعداز این همه دردسر ومشکلات
گرفتار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
4
34
استادفرافکنی،دروغ همینان، دوماهه گذاشتم واسه فروش دریغ ازیک ریال،خدا لعنت کنه کسایی رو که حتی به ما قشرضعیف و کم درامد جامعه هم رحم نمیکنند.
پناهی
Japan
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
4
27
سلام دوازدهم خردادماه فرم فروش پرکردم تاالان که ششم مردادماه است مبلغی جدا جدا مثل طه هزارریال ششهزارریال سه هزارتومان هفتهزارتومان جهل وپنج هزارتومان. و......... کلا زیرپانصدهزا تومان است. بعدمیگیدپرداخت شده اخه یک سهم سیصدتا تومان مار کدام شرکت است اگراحتیاج نداشتم سهامم رانمژفروختم خ. بانک مسکن مراجعه می کنم میگویندشبا وحساب درست است مشکل ازکارگزاری مفید است. به کارگزاری مفیداصفهان رفتم جابجاشده بودن شماره تماس واتساب گذاشته بودن تماس گرفتم ومشکلم رانوشتم گفتن بروبازانک مسکن است گفتم انان هو گفتن باکارگزاری است درجواب برام لایک میفرسته دردمان رابه کی بگم
مسکن اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بانک مسکن واریز کن؛؛؛؛ خوابی
علیپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
من از تاریخ ۳۰ تیر شروع به عرضه ۳۰ درصد اول و تا ۲شهریور هم عرضه ی ۳۰ درصد دوم را تکمیل کردم
کارگذاری مفید تا اواخر مرداد حدود ۴۶۰۰ هزار تومان در چند فقره خردو کلان برایم واریز کرد و تا امروز که سهام به بالای ۱۷ میلیون رسید به یکباره مبلغ ۴۴۰۰ هزار به حسابم واریز شد و با در نظر گرفتن ارزش سهام من که ۵۳۲ تومنی است هنوز طلبکار هستم که طبق محاسبات من مقداری از آن مربوط به سهام حق تقدمی بورس و مقداری از آن مربوط به سهامیست که هنوز توسط سپرده گذاری مرکزی ارایه نشده ولی علی رغم رضایت من نسبت به پرداخت پول ،هنوز کنکاوم بدانم کارکذاری آیا به نرخ روز پول پرداخت میکند و کارمزد و مالیاتی که میگیرد چقدر است و من روی چه مبلغی میتونم حساب کنم و آیا معجزه ای برای فروش سهام حق تقدمی بورسی خواهد شد، یا کماکان سرکار خواهیم بود.
از وزارت اقتصاد و این سایت که اخبار مربوط به ارگانهای مربوطه به فروش سهام را ارایه میدهند خواهشمندم اخباری درست در مورد کارمزد و میزان مالیات فروش سهام عدالت ارایه دهند و تصمیماتی در مورد فروش سهام حق تقدمی بورس توسط کارگذاریها انجام دهند تا بعد از دوماه بفروش برسند
متشکرم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
جناب بهتون قول میدم ایراد کار خود بانک مسکن است که سهام شمارو یا فروخته اند چون این حق رو دارند و برای عدم پرداخت پول برای شما کارگذار ناظر انتخاب ککرده اند که سفارشی به دستش نمیرسه تا بفروشه و پولشو به حسابتون واریز کنه و شاید هم دلیل آخر عدم واریز وجه توسط بانک است جهت استفاده ی بهینه از انباشت پول و سودگیری وگرنه من با دلیل و مدرک میتوانم به اثبات برسانم عملکرد مفید بابت ذهنیت ما و نیازهای ما شاید مفید نباشد ولی از بعد بورس و قیمت سهام و عرضه ی سهام در موعد به نفع مشتری و خود کارگذاری,به خوبی انجام گرفته است
ارسلان نظاماتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
9
41
سلام کارگزارمفید فقد. بلد سهام عدالت بفروشه و به حساب سهام داران واریض نکنن و کلابردار هستن پول های سهام دارن رو استفاده میکنن کارگزاری مفید جز کلابرداری چیز دیگه ای بلد نیستن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بهترین کارگزاریه برای من ۱۰روز بعدفروش۵۴۰۰ ریخت دوروز بعدش۲۱۶۰
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
7
43
پس چراااا یک ماه از ثبت فروش من گذشته ولی هیچ پولی حتی یک ریال به حسابم واریز نشده..کارگزاریه من مفیده..واقعا ما به این پول احتیاج دااااریم که داریم میفروشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
منم دقیقا ۳۰ تیر ۳۰ درصد اول و ۲۰ به بعد مابقی رو به عرضه گذاشتم از طریق مفید و تا به امروز حدود ۹ میلیون تومان برایم واریز شده،من حساب بانکی و واریزی حساب خودمو مقیاس قضاوت در برابر مفید قرار میدم و حتی دوبار از مفید با من تماس گرفتن و از من نظر خواهی کردن و نظراتم رو در مورد برخی ایرادات عنوان کردم و با دلایل منطقی روبرو شدم،
یکم احتمال بدهید ایراد کار شما از جایی دیگر است و نه من پسر خاله ی مفیدم و نه کسی پدر گشتگی باهاش داره.
در اینجور مواقع وارد کردن اطلاعات صحیح شخصی که در راهنمای سامانه ها و کارگذاری ثبت شده از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری میکند.
مخصوصا با سیستم و زیر ساختهای بسیار ضعیف ،بطور مثال برای پدرم در سامانه ی سجام و سیگنال و حتی احراز هویت مفید شماره تلفن در دسترس شخصیش را ثبت کرده و حتی پیامک موفقیت احراز هویت و استارت عرضه ی سهام به همان شماره تلفن پیامک شد ولی هنگام ثبت سفارش در سامانه عرضه ی سهام عدالت مفید به شماره تلفن دیگر پدرم پیامک ارسال میشود واین ضعف شدید برگرفته از سامانه های سجام و سیگنال و حتی دفاتر پیشخوان دولت است و بس
شهلا اشرفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
26
سهام برای فروش گذاشتم فوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
سلام من از اردبیل پیام میدم یک ماه پیش تقریبا ۲۰ درصد سهامم را به کارگزاری مفید فروختم هر دوروز برام اس میاد که ۲۵۰۰تومان به حسابم واریز شدیا۵۶۰۰تومان یا ۲۳۰۰۰تومان مگه من سهامم را قسطی فروخته ام
اصغر از شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
یکماه هست سهام دوتا دخترم رو با ضوابط دقیق در کارگزاری مفید فروش زدم بانک مسکن هنوز هیچ مبلغی بحساب نیومده جریان چی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
21
من تازه امروز بخشی از سهامم رو در این کارگزاری فروختم ببینیم و تعریف کنیم .متعاقبا اعلام نگردد....
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
6
25
لعنت بر دروغگو. اون نون حرامیکه از این دروغات درمیاری میشه نون حرام ومیره تو شکم زن وبچت. وامیدوارم آیندشونو ببینم
بخشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
واقعاه بانک صادرات صدقه میده چرا خورد خورد میدن پولمون رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
22
چرابانک مسکن فقط ۳۰ هزارتومن واریز کرده پس حساب مشکلی نداشته چرابقیه پول را واریز نمیکند
مسکن اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
8
بانک مسکن کارگزاری آگاه واریز کن ؛؛؛ بانک مسکن کارگزاری آگاه واریز کن؛ از ۱۳خردادتا ۶مردادفقط ۵۰۰تومن واریز کردی آخه چرااااااا؟؟؟؟
فریبااباذری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
3
13
والا به من ۱۵۰۰ بیشتر ریخته نشده پس بقیش چی میشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
3
7
بانک به کارگذاری مفید ۳۰تیراعلام کرده وجه حاصل از فروش سهام به شماره شبا واریز شود,چند بار تماس گرفتم بعضی هاش میگن اصلا سهام عدالت به ماربطی نداره
و بعضی هاش میگن باشه میگم تا کارتو سریع انجام بدهند
والا نمیدونم اینها توجیه نیستن یا مارا نفهم فرض میکنند
میثم محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
کارگزار مفید همشون دروغگو هستن، منم مثل شما تو مفید60درصد سهامو فروختم ولی تا الان یه1000هزارتومن برام واریز نکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
اگر میخواستی سهامتو از طریق کارگذاری غیر بانکی بفروشی چرا از اول اینکارو نکردی و کارگذاری بانکی انتخاب کردی که خوشگلسرکارت بزارن
خود بانک یه نوع کارگذاری و واسطه ی فروش سهامته و الان برای سرپوش گذاشتن برای سود بردن بیشتر از فروش سهام امثال شما و دیگران نام یک کارگذاری غیر بانکی غیر مسوول را به شما داده تا مدتی بیشتر به خود مشغول باشید
خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
6
16
کارگزاری مفید فروختم 1ماه شده واریز نکرده، دروغ میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
از یازدهم واریزی ها شروع میشه و این یک ماه بنوعی داشتن از خودتون برای مفت نفروختن سهامتون حمایت میکردن تا امروز سهام دوبارهبه بالای ۱۷ میلیون برسه
فریده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
3
10
سه هفته است من بخشی از سهام عدالتم رو فروختم، چرا پول برام واریز نمیشه، بانک ملت میگه مشکل از کارگزاریه، کارگزاری هم زنگ میزنی جواب نمیدن.. این چ مسخره بازیه در آوردین، حتما پول لازمیم ک میخایم بفروشیم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
14
سلام من از 16تیر در سایت مفید 30درصد گذاشتم برای فروش از 27تیر شروع کرد به پول سهم های که فروخته واریزکرد تا 7مردادولی مشکل من اینجاست که سایت مفید که نگاه میکنم یه مقداری هنوز فروش نرفته یه مقداری هم زده قسمتی انجام شد و مقداری هم زده ناموفق خطا در ارسال پول ده گردش که از بانک میگیرم پول یه مقداری واریز شده یه مبلغ دیگی هم که باز واریز شده یک دقیقه بعد کسر شده که یعنی برگشت خورده بانک سپه هستم بعد امروز پیام اومده مشکل در شماره شبا بانکی شما شماره شبا درست بدین باز یک شماره شبا دیگه دادم تایید شد نیم ساعت بعد باز پیام اومد مشکل در شماره شبا برای شما اشتباه اومده مبلغ اینقدر وارز شد لطفاً راهنمایی کنید اگه مشکلی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
سلام به کارکزاری مفید 60درصد فروختم پولم را ۴روزه زدن ۹ملیون تومان دستشان درد نکنه خدا قوت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
2
8
سلام بانک تجارت تو را به خدا دیگه واریز کن الان دوماه شد مستاجریم
محمد احمدوند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
5
سلام خسته نباشید پول سهام من رو بریزین حساب خدا وکیلی گرفتارم بدهکارم گیر نبودمدنمیفروختم
رضا
France
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
15
ازاد سازی سهام فقط راهی بود که حسن روحانی میخاست مردم همینقدر که دارند رو هم از دست بدهند,اخه پیر و بیسواد وکسانی که سوادبورس ندارند چطور میتونن از این شندر غازی که محمودداده بود,استفاده کنند؟تو تمام نظرات هم بوی کامل کلاهبرداری میاد.واقعا متاسفم واسه چنین دولت ضعیف کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
ببخشید من اصلا حسن روحانی رو خوب نمیشناسم ولی اینو میدونم از سال ۸۵تا بحال بابت سهام عدالتی که هیچ ثباتی در وجود یا عدم وجودش و یا ارزش آن وجود نداشته ،فقط ۲۱۰ هزار تومان سود واریز شده و الان ظرف مدت چهل روز با فروش قسمتی از ۶۰ درصد آن حدود ۹میلیون برایم واریز شده که سود ماهیانه آن برابر با کل سودی است که از سال ۸۵ برای کل این سهام پرداخت شده حالا جناب آلو چی داشتید که با فروش سهامتون از دست دادید
خخخ
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
4
14
من الان 1 ماهه سهاممو نزد کارگزاری مفید ثبت فروش زدم 23 تیر 360 هزار تومن برام اومد بقیه درخواست فروشم برگشت خورده بود توی پروفایل فروشم مجبور شدم دوباره ثبت فروش بزنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
1
15
سلام من سی درصد سهام رو در تاریخ ۳۱ تیر به کارگذاری مفید بفروش گذاشتم امروز نهم مرداد هست چرا پول واریز نشده بهمون گفتن پنج روزه تو حسابتون هست چرا اذیت میکنین تو رو خدا یکی پیگیری کنه گفتن کارگذاری مفید بهترینه بفکر قشر مستضعفه عابرو کارگذاری تونو نبرین بخدا خدا پشت و پناهتون
فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
2
7
منم امروز ۳۰ درصد سهاممو ثبت فروش کردم از مفید ببینیم وتعریف کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
4
سلام خسته نباشید من سهام عدالتم و تو کارگزاری مفید ۳۰ درصدش و بفروش گذاشتم ۴ روز پیش امروز ۹ مرداد فقط ۷۶ هزارتومن به حسابم اومده میخواستم بدونم پس بقیش چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
برو تو سایتش. اونجا معلومه چقدرش فروش رفته. هرروز ی مقدار ب حسابت میاد. تو سایت مشخصه
سارا تکاور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
سلام بانک ملی توروبقرااااااان این سهام منم واریزکن خواهش میکنمم خیلی نیازدارمم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
5
5
سلام خدمت کار گزاری مفید لطفا وجه کامل واریز کنید نیازش دارم ممنون میشم قشر ض عیفم نیاز دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
3
سلام خسته نباشید من سهام عدالتم و تو کارگزاری مفید بفروش گذاشتم بعداز ۴ روز فقط ۷۶ هزارتومن به حستبم اومده میخواستم بدونم پس بقیش چی میشه لطفا راهنماییم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
باز براتو یچی اومده واس ما هنوز چیزی نر یخته :(
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
5
26
پنجم مرداد درخواست فروشموثبت کردم.بعضی نمادهاانجام شده بعضیاشون درحال انجام...توقسمت واریزیها نوشته ک ششم مرداد مقداری پول ب حساب شبا واریز شده.درحالی ک هنوز نیومده ب حسابم...اونایی ک باکارگذاری مفیدسهامشونو فروختن اگ زیر ده روز پولشونو دریافت کردن لطفا لایک بدن. میخوام بدونم ک چ مقدارزمان میبره تا واریز کنن. ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
2
32
خدابه دادمردم برسه فقط بااین شرایط مملکت همین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
مال منم نوشته اما واریز نکرده
...
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
4
10
اینا همش دروغه کارگزاری هیچ پولی نداده اینا دارن از پول فروش سهام مردم سود میکنن و یکاری میکنن که طرف پشیمون میشه از فروش سهام
فقط میگن ۳ روزه واریز میشه اما ۱ ماه ام صبر کنید نمیریزن
تو کارگزاری مفید نفروشیددد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
2
10
همش سر کاری من همون اولش فروختم به این کار گزاری یه هزاری نیومده امروز زنگ زدم میگه فروش نرفته
تیام
United States of America
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
5
به بانک سپه فروختم یه جا ۷ هزار یه جا ۵ هزار یه مشت دزد و کلاهبردار و خیلی جالبه که ما هم هنوز گول اینا رو میخوریم تا حالا کدوم مسوول جواب درست حسابی به مردم داده حالا که دبگه بحث پولم هست معلوله که این لاشخورا جواب نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
7
سلام از یازده خرداد سی درصد از سهام رو فروختم تو چند مرحله ۷۰...۳۰...۱۲۰....۹۱۸ریختن آخه شورشو در آوردید بسه بانک ملی بخدا مردم مسخره دست شما نشدن خجالت هم خوب چیزیه تاکی میخواید سر مردم کلاه بزارید حوصله هم حدی داره تف به شرفتون که اینقدر دزدید
هادی زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
3
من سهامم یه ملیونی الان نزدیکه دوماهه فروختم همه چیز اوکی شبا کدملی تلفن توروخداجواب بدیدماهزاردردداریم مشگل داریم فروختیم توروخدابریزی برامون خیلی خیلی خیلی احتیاج داریم مستاجربادوتابچه بدونه درامدکارگرگریم گرفته بخدا
میلاد یساقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
6
سهام منو واریز کردن ولی ۲ تومنشو واریز کردن ۳ تومن دیگش کجا رفته؟؟
حسین رحیمی کلوجه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
6
19
من کارگذاری مفید را انتخاب کردم وسهام خودم را به این کارگذاری فروختم بعد از 14 روز برام 3000800در مرحله اول واریز کردن و1000400تومان در مرحله دوم و تا نزدیک به 7000000تومان دریافتی داشتم،البته اوراق بنده ارزش یک میلیون تومانی بود که سی درصدرش را توسط بانک ملی فروختم.منکه از این کارگذاری و بانک ملی راضی هستم
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
ببخشید شما از طریق سایت بانک ملی فروختید؟یا حضوری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
سلام میشه بگین دقیقا چکار کردین ک پولتون واریز شد...سجام م ثبت نام کردین .احراز هویت هم کردین؟ ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
می ره
املشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
سلام من ملت هستم.
۲۹مرداد رفتم داخل مفید برای فروش . الان زده ارسال شده . ولی پول فعلا واریز نشده‌ . هر وقت واریز شد من اینجا اعلام می کنم . فعلا که سه روزه ثبت نام کردم در مفید!
فعلا دست نگهدارید ببیتیم مفید واقعا مفیده بعد بقیه داخل شوند.
املشی هستم.
اسدالله تیموری قراتلو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
3
من در بانک تجارت ثبت نام کردم ارزش سهام عدالت من چقدر است با تشکر جواب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
دوستان منم سهام عدالت ۵۳۲تومنی رو ۳۱تیر بفروش گذاشتم دوروز بعد از سامانه چک کردم دیدم بیشترش برگشت خورده دوباره ثبت زدم بعد یه هفته هر روز به غیر تعطیلات واریزی داشتم تا امروز ۳میلیون واریز شده تو سامانه هم مبلغ و روز واریزی ها هم هست من کد بورسی دارم ولی واسه کسی که کدبورسی هم نداشته ثبت کردم و پولشم واریز شده فقط باید صبور باشین چون هر روز یه مقدار واریز میکنن من تا شش میلیون ثبت زدم نزدیک ۲۵ روزه سه میلیون ریختن منتظرم ببینم اخرش چقدر واریز میشه...من از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید فروختم خودمم سهامامو انتخاب کردم ...پالایشگاه ها و فولاد رو نفروشیدددد
R
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
4
من شهروز پیش سی درصد سهاممو ثبت فروش زدم تو کارگزاری مفید بعدازسه روز 366000واریز کرد
لیلاپزشکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
11
سلام بنده حدودا دوماه شده که ازکارگزاری مفیدیت فروش دادم که تا الان برام ۱۲۰۰تومن درچندمرحله واریز شده واقعا دارم پشیمان میشم که کلا بااین کارگزاری کارکنم چونکه هم برای دخترم وهم همسرم ازاین کارگزاری ثبت فروش دادیم برای آنها همینطور واریز شده ما خانوادگی دربورس فعالیت داریم که با همین کارگزاری فعالیت میکنیم ولی با اینکار مفید واقعاپیشمانم که کار میکنم بفکر مردم باشید خواهشا واریز بکنید دخترم غزاله وطنی هم واریزی ۱۲۰۰داشته لطفا پیگیری نمایید باسپاس
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
12
چرا کارگذاری مفید بعد دوماه اطلاعات من تایید نکرده ما که مسخره شما نیستیم لعنت به بانک توسعه تعاون و کارگذاری غیر مفففففید که پولمو خوردن انشالله به حق امام علی به سزای عملشون برسن .من باردار بودم توی گرمای خرداد کارای ثبت نام سهام کوفتی رو انجام دادم از تیر هم پیگیرم تا الان ،خدا خیرتون نده به حق چهارده معصوم
فاطمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
7
چه جالب 30درصدی که فروختم نصف پول
به حسابم واریز شد بعد گفتن شماره شبا اشتباه واقعا خندداره
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
5
سلام من سهاممو از طریق کارگزاری مفید فروختم که نصف مبلغو به حساب شبام ارسال کرده چند وقته پیام میزنه بهم که شماره شبای بنده از طریق بانگ برگشت خورده شماره شبای جدید درخواست کرده و بنده شماره شبای جدید فرستادم بازم پیام زده اشتباهه مومدم چیکار کنم
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
3
سلان دوستان من 30درصد اولو از طریق نرم افزار ایوا ثبت کردم هم از خودمو هم از مادرمو بعد دوروز پول کامل به حسابامون اومد داداشم چند روز بعد ثبت کرد یک ماه شده هیچی براش نریختن من فکر میکنم شانسی باشه . من از هرکی پرسیدم میگن خورد خورد ریختن یا اصن نریختن مثل اینکه فقط واس من کامل ریختن
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
2
با سلام من چند وقت پیش سهام عدالت خانومم رو تو کارگزاری مفید فروختم قسمت فروش زده ۵ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال ولی ب کارت واریز نشده جریان چیه لطفا پاسخ بدین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
6
س. یازدهم مرداد ثبت سفارش فروش کردم در کارگزاری مفید. ب خیال اینکه نهایتا یک هفته بعد تمام مبلغ بحسابم میاد و منم میتونم لااقل اجاره خونه معوق مو بدم. با مشاهده نظرات کاربران در تجارت نیوز و اینجا در مورد پرداختی های مفـــید واقعا از انتخاب این کارگزاری و اصلا از فروش سهامم مثل..... پشیمون شدم. اکثر نمادها ی فروش من زده قسمتی انجام شده واریزی فقط صدو بیست هزار تومن؟
کاش میشد انصراف داد از فروش سهام.. ۱۹ مرداد ه و ۳۰ درصد دوم ازادسازی شد ولی ما تو همون اولیش درگیریم.لطفا مفید ”باش مفید ”
۰ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
3
سهامم را میفروشم ۶۰ درصدش ۱۱ میلیون نقد
جلالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
سلام.منم سهاممو میفروشم کامل.۱۵ تومن
خالد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
2
سلام لطفا سهام عدالت را به پرتفوی شخصیپافراد انتقال دهید چون حق مردم که خودشان هر کاری دوست دارند انجام بدهند هر کس در بورس فعاله انتقال دهید دیگه خودتان و وجدانتان را از زیر دین مردم راحت کنید
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
1
7
واقعا متاسفم برای کارگذاری مفید داره پول فروش سهام عدالت رو خورد خورد میده به ملت اخه چه به درد من میخوره ۷ هزارتومنی که ریختی
ناشناس
Poland
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
2
اخه بعد یک هفته فروش از پنج میلیون و چهارصد تومن سهامم چرا باید پنج هزارو هفتصد تومن بیاد تو حسابم؟
خب کارگزاری مفید چرا اینطوری پیش میبره روندو؟ یعنی بین اون ۱۶ تا نمادی که فروختم فقط ۵۷۰۰ تومنش فروش رفته؟
عجببب بابا! عجب...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
سلام دقیقا برای منم بعد از ده روز ۵۸۰۰ واریز کردن .ما پول لازم بودیم زدیم فروش .
محید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
2
5
مه الانه دوماهه که سهممو از طریق کارگزاری مفید فروختم و دریغ از ریالی پول
خواهشاً پیگیری کنین
باسپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
3
چرادروغ میگین من ازشش سه گزاشتم کارگزاری مفیدبوده هنوز پول کامل نگرفتم توی بانگ کشاورزی خواهرم همراه من گذاشته تاحالا یازده ملیون دریافت کرده ازبانگ مسکن چرادوروغ میگین شما یاکاری راانجام ندیدیااگرانجام مدین مردباشین پاش وایستین مال مردم را نخورین خوردن نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
2
۴ روزه فروش زدم واسه خیلیارو اما هنوز یه هزار تومن هم واسه کسی پولی واریز نشده
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
2
0
با سلام بنده 6 مرداد ماه ثبت نام و 30 درصد سهام را فروختم که تا تاریخ 15 مرداد 3 میلیون برایم واریز شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
اگر راست گفته باشی خیلی شانس داشتی
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
منم ۱۱ ام فروختم کارگزاری مفید تا الان ۳ و ۲۰۰ واریز کرده ولی برای بقیه ک همراه خودم ثبت کردم ۵۰۰ تومن هم نریختن کلا معلوم نیست کار و بارشون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
4
سلام.من 21مرداد از طریق کارگزاری مفید اقدام به فروش سهامم کردم.ولی هنوز هیچ پولی به حسابم واریز نشده.پیگیری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
3
1
من دیروز ۶۰ درصدعلامت زدم فروختم الات سایت سروته جواب میده ببینم چه خبره چرا انقدرمردم اذیت میکنید آهه مظلوم باعث بانی گرفتار کنه
مسعود ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
3
بی عرضه ترین کارگزاری هم تو سهام عدالت هم تو بورس شخصی فقط مفیده یعنی بی عرضه تر از مفید من تا حالا ندیدم و نمیبینم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
1
سلام چرا سهام عدالت من رو همش کم واریز میکنید چرا سی درصد برج چهار ک فروختم نمیریزین برام همش دو هزار تومن سه هزار تومن میریزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
2
من 23 مرداد 60 درصد از سهام رو فروختم ولی هیچ خبری نیست از فروشش. چطوری میشه با کار گزاری مفید تماس گرفت؟! کل پولو میدن یا میزنن تو گوشش! ؟ پول لازمم عمل دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
4
سلام منم که تحت نظر سازمان بهزیستی استان مازندران شهرستان بابل هستم چندساله دو فرزند پسر ودختر هم دارم هیچی کاری ندارم، درآمدی هم ندارم هیچ نوع کمک وبسته حمایتی بهم نه شده نه، پولی که برای فروش سهام خودم وپسرم رافروختم هیچی بحساب منو پسرمو که واریز نکردن بالا ی دوماهه بیشتر شده است که میدن هیچی کاری ندارم، درآمدی هم ندارم هیچ نمیدانم چکاری بایدکردتورابخدابمابدبختها جواب بدین لطفا ازتون خواهش میکنم باتشکرمحمدامین زاده
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
کارگزاری مفید واقعا شورشو در آوردین بعد یه ماه امروز ۲۴ تومن واریز شده ،خجالت هم خوب چیزیه،کاری نمیتونین انجام بدین دروغ هم نگین
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
سلام دوستان داستان شما باز از داستان من خیلی بهتره من دادم کارگزاری کیان بفروشه بعد از 2 ماه پیگیری که چرا حتی یه ریال واریز نکردید خانمی که اونجا کار میکرد مبگه مدیر کارکزاری کیان رفته خونش کانادا اینم شانس منه دادم به کیان بفروشه مدیر کارگزاری رفته با پول ما کانادا خونه خریده فقط خدا کنه برگرده نه مثل خاوری اونجا بمونه
ستار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
سلام من نزدیک یک ماه است ۳۰٪از سهام عدالت خودم رو نزد کارگزاری مفید فروختم . ولی هنوز کارگزاری مفید نصف پولم رو نداده لطفا رسیدگی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
3
سر جدتون مفید جان پول مارو بده دوماه تمام از طریق بانک ملی برا فروش گذاشته بودم تو نگو خیر ندیده ها ثبتش نکردن الان اومدم مفید برا فروش گذاشتم ۶۰درصدشو تورو به سر بریده حسین دسته بریده عباس گلوی پاره ی عل اصغر زود بریزید به حسابمون به ولای علی بد جور نیاز دارم به بزرگی خدا نیاز شدید دارمبدجور نیاز دارم
بزن در رویی شده ایران
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
0
سلام کار گذاری مفید موقعی که سهام بالا بود برام نفروخته حالا که اومد پایین فروخته این رسمش نیست خواستم به دوستان بگم که اشتباه منو نکنید از بانک اقدام به فروش کنید
ناشناس
United States of America
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
3
سلام من ۲۵مرداد تقریبا۶۰درصدفروختم ولی خبری ازواریزنیست
سجاد زوبین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
2
از همون اولین روزی ک اعلام شد میشه بفروشی من رفتم همه کارهاش رو برا فروش کردم -هنوز برای ما ک پولی واریز نشده هیچ پیام و زنگی هم نزدن دفتر هاشونم ک رفتم یا پاسخ گو نیستن یا جا بجا شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام متونید شکایت قضایی از کارگزاری داشته باشین اگه پولتونو نریختن از فروش سهام عدالت ثبت شکایات از کارگزاری ها داخل سایت هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
کاگزاری مفید روزانه پول چند نخ سیگار وینستون میریزه به حساب
سعیدهرمززایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
1
دیروقت است که من همه کارها را انجام دادم هنوز خبری ازواریز نیست اونایی که بعدازمن انجام دادندواریزشده باتشکرهرمززایی سعید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
1
0
چهار پنچ روز هست که شصت درصد را برای فروش گذاشیم هیچ خبری نیست..کمی باانصاف باشید
علی کپتان
Germany
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
2
1
چراوجه سهام دیرپرداخت میشودبااین رکودسهام وضعيت سهامداران چه میشود.
غ د
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
1
1
سلام من سامانه کارگزاری مفید ثبت نام کردم وتعدادی از نمادهای خود را ثبت فروش کردم ۹۹/۰۳/۱۸ اما حدود کمتر از یک میلیون واریز کرده و باقیمانده هنوز واریز نشده ومبلغ الانش هم ۱۶۰۰۰۰۰ تومان است ووقتی در سامانه نگاه میکنی همه را انجام شده مینویسه پس باقی پولام کی شده
خالد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
2
1
سلام لطفاسهام عدالت را به پرتفوی شخصی سهام داران انتقال دهید تا سهام داران خودشان تصمیم به فروش آن بگیرند
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
1
2
چرا ملتو سرکار گذاشتین تخم سگای بیشرف
علیکرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
2
3
سلام .خسته نباشید.یکم شهریور درخواست فروش دادم گفتیدپس از سه روز کاری پول به حسابتان واریز میگردد.الان هفت روز ازش گذشته لطفابگید کی واریز میکنید.باسپاس ازشما
رضا نادری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
1
سلام
ان موقعی که سهام عدالت را فروختم 18 میلیون بود بعد از دو ماه 15 میلیون شده اگر سهام قابل فروش است چرا ذره ذره میفروشید من بیست سال است سهام دار هستم این که شما میگویید یک دروغ بزرگ است یا دستور است که کم کم پول راواریز کنید یا با پول مردم کار میکنید که در هر دو حالت حرام است پس شعار ندهید در
نفس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
3
3
سلام... ارزش سهام من یک میلیون نزدیک به 32 میلیون میشه... اما کارگزاری مفید ارزش سهام من رو 16 میلیون زده چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
1
1
برای من که واریز کردن انصافا زیر یک هفته برام پول واریز شد تا الان نزدیک 3-میلیون برام ریختن. دستتون درد نکنه
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
1
1
سلام من ۳هفته هست ۳۰درصد سهاممو گزاشتم برای فروش.فقط ۴۳تومن به حسابم ریخته.به خدا اگه لازم نداشتم نمیفروختم.این چه وضعشه.تورو خدا رسیدگی کنین
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
1
سلام من الان یه ماه و ده بیست روزه که تو کارگزاری مفید هم سهام خودم هم مال یکی از اعضای خونوادمو فروختم و بعد یه مدت یه چارصد واسه اون سهام و یه سیصد واسه من ریختن و تا الان منتظریم که پولو بریزن ولی هیچ خبری نیست
خدایی اگه من و امثال من نیازی نداشتیم سهام میفروختیم؟
بیشتر ماها الان پول واسه خرید نون خالی هم نداریم چه برسه به پول اجاره و قبض اب و برق و گاز،خدایی چطوری با خودتون کنار میاین وقتی ماها تو این شرایطیم؟
ازتون درخواست دارم واسمون واریز کنین،
شمارو به همین محرم قسم میدم واسمون واریز کنین این پولو،خیلی گرفتاریم
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
0
سلذم خدمت همگی
دوستان من حدود دوماه ده روزش کم که سهام خودم و یکی از اعضای خونوادمو تو ک مفید فروختیم و بعد یه مدت یه چارصد واسه اون سهام و یه سیصد هم واسه من واریز کردن و تاالان منتظریم و بعضی سهاما رو زده قسمتی انجام شده بقیشو هم زده درحال ارسال،
اخه من و امثال من اگه نیاز نداشتیم بنظرتون سهام میفروختیم؟
به جرات قسم میخورم که خیلیا پول نون خالی رو هم ندارن چه برسه به اجاره خونه و قبض اب برق و گاز،مسئولین خدایی پولو واریز کنین ما مشکل داریم بخدا
شمارو به همین محرم این پولو واسمون واریز کنین خیلی وضعیتمون بده بخدا
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
0
من در کارگذاری مفید ۶۰ درصد گذاشتم جهت فروش یک ۱۲۰۰۰ واریز شده یک ۱۷۰۰۰ تومانی به خدا موندم دیگه با این کارگذاری خودشون رو گذاشتن بزرگترین هلدینگ بازار بورس شما به عنوان کارگذار باید بهترین و کمترین زمان را جهت فروش و واریز پول داشته باشید چه کارگذاری هست خدایی بابا پولو بریزید تا کی مردم الاف باشند بسه دیگه
محمدی
Germany
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
0
بعدازسه ماه انتظار۶۰۰هزارریختن به بانک مراجعه کردم توحساب نبودتاکی میخوایدبه شعورمردم توهین کنیداین اسمش دزدی نیست چیه؟پول ماکجاست
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
0
باسلام به بانک مراجعه میکنیم میگه کارگزاری بایدجواب بده به کارگذاری مراجعه میکنیم جواب مارانمیدهند برای دریافت پول سهام فروخته شده به کجامراجعه کنیم روراست جواب مارابدهند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
2
ببخشیددوباره مزاحم شدم ازشصت دردصدفروش سهام درکارگذازی مفید فقط مبلغ ۷۹۰۰۰تومان شنبه هفته قبل واریزی داشتم دربانک ملی چرامابقی پول راواریزنمیکنند خواهشن پیگیری کنید
شمسیان
Germany
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
1
1
سلام 4 شهریور سهام عدالت را درکارگزاری مفید فروختم الان هنوز هیچ خبری نشده ممنون میشم پیگیری بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
1
0
بعداز سه هفته کارگزاری نا مفید واسم هزار و دویست تومن فرستاده لعنت به این زندگی نبودید جای ما ک درک کنید و بدونید چقد داغونیم
Z
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
1
ازکارگزاری مفیدممنونم ۲۶مردادثبت زدم تا۱۲شهریور۶میلیون برام زده البته یبار۱۶هزارزده یبار۴میلیون۹۰۰زده ودوبارم ۴۰۰خورده زد واقعا ممنونم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
من الان دوماهه که سی درصداز سهامم رو فروختم ولی هیچی پول به حسابم واریز نشدهباید چیکار کنم خیلی پول لازمم بانک صادرات شعبه سیبویه شیراز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
1
0
سلام من الان دوهفته هست سهام خودمو خانومم فروختم واقعا پول لازمم هنوز هیچ خبری ازپول سهامم نیست الان کی باید جواب گو این مشکل باشه الان کجا باید بریم شکایت کنیم
م.ق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
1
2
سلام.ممنون از کارگزاری مفید
من ۲۳مرداد ۶۰درصد سهام رو ثبت فروش زدم ک تا الان حدود ۵میلیون واریز کردن.
دمتون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
0
سلام من الان دوهفته که سهامم رو به کار گزاری مفید فروختم ولی از پول خبری نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
من 23،روز شد فروختم هزار تومن هم نریختن
مجتبی اکبرپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بخدا ما گرفتار بودبم فروختیم ۲ شهریور درخواست دادم چرا نمیربزی پس گرفتارم به قران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سلام من از ۲۲تیر ۳۰ درصد سهاممو فروختم ازطریق بانک ملت ولی تا امروز که ۱۷ \برج۶ تاالان ی قرون واریز نکردن آخه چرا این مردم ب خدا گناه زارن توروخدا پولمو واریز کنید هزار بد بختی داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
2
سلام سه تاسهم فروشی دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
2
سلام دوستان
این کامنت ها رو برا کی میزارید
مگه کسی غیر خودتونم میخونه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
کارگزاری مفید هم مثل بانک سپه بدترین کارگزاری تو ایرانه بهترین کارگزاری فارابیه ده روز ب بعد پول میاد ب حسابت اونم ی جا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سلام من مرداد ماه به اندازه 10ملیون و خرده ای فروختم به کارگزاری مفید ایا الان همون مقدار برام واریز میشود یا به قیمت روز حساب می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
1
سلام دوهفته هست ما سهام ۶۰ درصد مان را به کارگذاری مفیدرفتیم انجا فروختیم اصلا هیچ واریزی نداشتیم ما کجا باید بریم دردمان را بگوییم
نسرین قادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
با سلام من سهام عدالت را فر
نسرین قادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
با سلام سهام من یک میلیونی است چرا پانصد هزاری زده ۳۰ در صد فروختم کیو پانصد زدن حسابم دیگه واریزی نداشتم بقیه پول چی میشه
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
سلام بگین چطوری سهام عدالتمو بفروشم لطفا
رفتم صادرات فرم پر کردم کارگزاری مفید هم انتخاب کردم کد سجام و کد بورس هم بدام اومده
ولی یک ریال برام واریز نشده بخدا پول لازمم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
چرا دروغ میگی ای مفید من بیشتر ار ی ماهونیم درخواست فروش دادم ب مبلغدومیلیونودویست هزارتومن تو چندمرحله فقط چهارصدوهفتادهزار ریختین اونم تو پایینترین قیمت فروختین.لغو سفارشم نمیزنین ازموقعی ک قرارشده کارگزارناظر عوض بشه دوهفته هیچی نریختین تا مانتونیم تغییرکارگزاربدیم تا اونم بردارن باز شما شروع به خوردخورد پول دادن کنین.خدافقط سرزنوبچه تون بیاره این رفتارو مردم گرفتارن خجالت چرانمیکشین ازحیوانات پسترشدن بعضیا فقط دروغ دروغ دروغ.خداجوابتونوبده
Golpa Ezi
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
1
سلام ..من تعدادی از سهامم رو بصورت تفکیکی انتخاب و سفارش فروش دادم .ولی الان که به الباقی تعداد سهام عدالتم رو نگاه کردم ....دو برابر این که من ثبت شفارش کردم از تعداد کم شده چرا؟؟ از کارگزاری مفید تقاضای پیگیری دارم ...
مهدی علومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
من ۳۰درصدازبانک کشاورزی کارگزاری سپه فروختم برای۳۰درصد دوم نمیشه چون سهام قبلی تعدادش کسرنشده وجز دارایی م است ولی مبلغی پول واریز شده ولی سهام م قابل فروش نیست چکار کنم
علی کپتان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
سلام من قبلاً به لیست حساب خودنزدکارگزاری مفیداطلاع داشتم اکنون درورودبه سامانه دجارمسکل شده ام بدلیل تعویض تلفن راهنمایی بفرمایید.
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
۲ماه هست که سهام خود را فروختم تا حالا ۱۵۰۰.به حساب اومده یه بار۱۰۰ یه بار ۳۰۰ هزار چرا اینجوری به حساب میاد اصلا راضی نیستم
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
1
۲ماه هست که سهام خود را فروختم تا حالا ۱۵۰۰.به حساب اومده یه بار۱۰۰ یه بار ۳۰۰ هزار چرا اینجوری به حساب میاد اصلا راضی نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
تورا بخدا پول را پرداخت کنید لازم دارم بقران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
بنده شصت درصد از سهام عدالت خود را یک ماه است برای فروش گذاشته ام چرا رسیدگی نمیکنید به صورت قطره چکان برایم دو مرحله ناچیز واریز شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
تروخدا پولو بزنید
سیدامیر سیدرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
سلام . بنده ۳۰ درصد از سهام را در چند وقت پیش سفارش دادم و تقریبأ ۷ میلیون تومن برام واریز شد و الباقی که حدود ۳ میلیون ماند.چند روز پیش هم ۳۰ درصد دوم را سفارش دادم که خیلی کم واریز شد نمیدانم آیا. سفارشم فروخته نشده یا به مشکل برخورد کرده .لطفاً جواب بنده را بدهید واقعا نیاز است .با تشکر
محمد
United States of America
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
سلام وقت بخیرمن ۴شهریور۳۰درصدتوکارگزاری مفیدگذاشتم تاالان ی قرون هم ندادن اخه چطورمیشه مال یکی توی سه صوت ریختن مال من هنوزنریختن به خداگرفتارم پیگیربشیداین تنهاامیدم بعدازخداست
رهدار
Germany
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
من ازبیست خرداد فروختم سهام عدالت بانک ملت اما دریغ از یک تومن تورا خدا رسیدگی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
1
کارگزاری مفیددیگه بریزپولمون رو
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
سلام وقت بخیر
حدود یک ماه است 60 درصد سهام خود را برای فروش گذاشته ام ولی تا الان 5600
بحساب من واریز شده ایا باید منتظر واریزی دیگر هم باشیم یا نه
ممنون
داداشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
باسلام بنده ازمردادماه99تعدادی ازسهام عدالت خودراجهت فروش درکار گذاری مفیداقدام کردم ولی تاکنون هیچ مبلغی واریزنشده است وطی چندین مرتبه تماس باکارگذاری اعلام کردندکه هنوزفروش نرفته است تواین شرایط نیازمندی به پول تاکی بایدمنتظربمونیم شایدتاآخرسال فروش نرفت بی‌زحمت پیگیری کنیدممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
سلام من ۶۰ درصد از سهامم را در کارگزاری مفیدگذاشتم برای فروش هنوز یک ماه نشده ولی خیلی بهش احتیاج دارم اگه میشه اطلاع رسانی کنیدخیلی ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سلام منم ۶۰ درصد سهامم رو به کارگزاری مفید فروختم فقط طی ۲۰ روز نشده ۳ میلیون واریز شده .بقیه پول سهامم واریز نشده چرا
کاک اس دو لا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
لطفآ سهام ما رو بریزید گرفتاریم.دو هفته س فروختم پس چی شود
اس دو لا خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
آقا این سهام ما رو چرا نمی ریزیدمگر نگفتید سه روزه میاد پس چی شد دو هفته گذشته...لطفا هر کسی امروز ۲۴ واریز داشته مثبت بزنه.
قاسم عفتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
سلام
با توجه به حدود یک ماه از فروش نوبت دوم سهام عدالت
هیچ گونه مبلغی از فروش دریافت نشده ممنون از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
من الان نزدیک سه ماهه سهامو برای فروش گذاشتم کارگزاری مفید حتی یک ریالم به حساب واریز نکردن نمیدونم دیگه کجا باید مشکلاتمونو بگیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
مفید جان چهارصد پانصد تومن بیشتر نمانده از سهام من آن راهم واریز کن تشکر
محمدرضارستمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
سلام بعدازگذشت دوماه ۱۹۰ هزارتومان بحساب من ۳۷۰ بحساب دخترم و۵۷۰ هزارتومان بحساب همسرم ریختن این چه قانونیه بکجا وبه کی شکایت کنیم اگه میدونستیم اصلانمیفروختیم جوابی ندین بازرسی کل کشوردفترریس جمهورودفتراقای ریسی شکایت میکنیم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
سلام.من ۶۰درصد سهام خودمو به کارگزاری مفید فروختم.اولین مرحله ۴/۱۷بودکه هربار با مبالغ متفاوت واریز میشدیم بار مبلغ زیادی بود ۳۵۰۰ ودر کل حدود ۷۳۰۰ واریز شده آیا بازهم واریز میشه؟ و۶۰درصد چقدر میشه؟
فرید شمشیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
من دوما است که ۶۰درصد برای فروش گذاشتم از طریقه پیش خانه دولت نزدیک به ۶۰هزارتومانم از من برای احراز هویت وغیره گرفته شد ولی هنوز پولی بابته فروش سهام برای من واریز نشد علت چیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
بعضی شرکتها که حق تقدم هستن و هنوز تو بورس حضور ندارند چطور سهامشون به فروش میرسه
علیکرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
باسلام یکم مرداد30درصدو12مرداد30درصددیگروکه جمعاشده 60درصد ازسهام خودم به کارگزاری مفید جهت فروش دادم درطول این مدت 145هزارتومان برام واریزشده که نیمساعت بعدبانک انصاراون برداشت کردفقط میخوام کارگزاری روعوض کنم .سپاس ای نامفید
ناشناس
Netherlands
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
0
من 30روزسهام توکارگذاری مفیدبه فروش گذاشتم ولی هنوزهیچ خبری ازواریزپول نیست
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
0
۶۰/۰و فروختم شده۱۱۷۰۰فقط ۷۲۰۰واربز کردن الان سه هفتست که دیگه واریز نکردن توروخدا بقیه روهم بزنین حساب.باتشکر
اکبر حاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
1
سلام من الان ۶ رور هستش که درخواست فروش سهام عدالتم رو دادم ولی هیچ مبلغی به حسابم واریز نشده
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
1
0
سلام ..کارگزاری مفید لطفا پول فروش سهام عدالتمون رو واریز کنید لازم داریم الان یکماهه فروختیم کلا ۱ میلیون واریز کردید چرا ایقد طول میکشه ما لازم داریم لطف کنید سریع واریز کنید ...کارگزاری فارابی پول فروش سهام عدالت زودتر واریز میکنه ولی شما هیچی لطفا پیگیری کنید ...تشکر
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
سلام،من سه هفته پیش درخواست فروش دادم ۱۳ میلیون
الان ۳۰۰ تومن واسم واریز شده صبور باشید هر وقت فروش بره خورد خورد واریز میکنن
میلادریاحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
سلام من ۱۲شهریورازطریق سایت کارگذاری مفید درخواست فروش ۶۰درصدسهامم هم سهام خانمم هم سهام دخترم فروش زدم خودم انتخاب کردم ولی تاالان دریق از یک ریال کارگذاری مفیدلطف کن زودتربریز من برای پول پیش میخام اگرردیف نکنم بایدبرم کنارخیابون چادربزنم
خودکامیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
1
سلام من حدود یک ماه که سهام رو به مفید فروختم ولی دریغ از یک ریال
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
سلام .میخاستم ببینم چرا ارزش کل دارایی سهام عدالت تو کارگزاری مفید کمتر از کارگزاریهای دیگه است .تو مفیدچهارده میلیون وپانصد ودر مرکزی 17میلیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
مفید حیا کن کم دروغ بگو
هادی زارعی.
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
سلام بنده الان حدودا سه ماه بیشتره که سی درصدسهام عدالتوفروختم چهاروهفصدبرام ریختن برای سهام یه ملیونی پس بقیش کجاست چرانمیریزن ماهم احتیاج دارییم الان داره میشه چهارماه خداروخوش نمیاد سی درصده دوم هم دوهفته هست گذاشتم فروش ولی چه فایده هیچی نریختن دردمون وبه کی بگیم لطفاپی گیری کنید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
سلام من ۳ماه سهاممو به بانک فروختم خبری نشد ۱۰شهریور رفتم کافی نت ۶۰درصد گذاشتم برای فروش کارگذاری مفید ۲۵شهریور ۲۱۶ریختن ۲۹هم ۱۲۶ریختن ۳۱هم ۱۸۰واسم ریختن شروع کرده به واریز کردن
اسداله برخیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
متاسفانه هر چی میگن دروغه.من خودم سه ماه هست که فروختم ولی هنوز تعدادی از سهام هنوز معامله نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
من ۱۵ تیر رسما سهاممو ب کارگزاری مفید واگذارکردم تا حالا برام کلا ۵۰۰ تومن نریختن.اونم با ۲۰ تومن ۳۰ تومن ب کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنیو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
باسلام من 25شهریور ثبت درخواست فروش زدم قسمت مشاهده درخواست فروش تو لیست زده ارسال شده همین دیگه نه فروخته میشه نه واریزی داشتم باید چیکار کنم یکی راهنمایی کنه ممنون
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
2
2
سلام بچه‌ها یی که تومفید ثبت نام کردید به نظرتون من ازسعدی بیام مفید چون دوماهه توسعدی ثبت کردم ولی دریغ از یک واریز اگه مفید خوبه مثبت اگه نه منفی توروخدا شماها منوراهنمایی کنین بچه‌ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
مفید حیا کن کم بازی در بیار سر مردم
عدالت سهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
ای کسانی که ایمان اورده ازد پول سهام رو بدید د ماهه مفید از سی درصد مابقی سهام فروخته شده من هیچ پولی ندادی ..پول مردم رو بدید اگر الان لازم نداشتیم نمی فروختیم با چه زبونی بگیم
ف ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
کارگزاری مفید پول سهام ما رو بده سه نفر فروختیم تو یه خانواده پول هیچ کدوم رو ندادی دو ماهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
دیگه خیال همرو راحت کردن گفتن دیگه منتظر نباشید کسی نمیخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
99/3/1سهام عدالتم رادادم فروش تااین لحظه هزارتومان حرومم باشه نریخته شماره موبایل ب اسمم نبودگفتن مشکل همینه یک ماه میشه شماره به اسم خودم ثبت کردن بازم خبری نیست بانک ملت است خدای کارگرم بیکارم کلی قرض دارم پایم شکسته فلاتینه افتادم بیکارم ظلم نکنیدخواهشا
Hamed
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سلام ب نظر من همه این کارگزاریا کلاهبردارن چون سهام‌میگیرن بعد پولش نمیریزن وقتی فروخته نشده براچی از سهام‌کم میکنن‌من فروختم ولی هنوز خبری نی ببخشیدا دولت پول مردمو نمیده وای ب حال بقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
بابااینهامردم مسخره میکنن ازمورخ ۱۷خردادفروش ازکارگزاری بانک سپه زدیم تادوماه هیچ خبری نبودبعدازدوماه حالا درحدودپانصدتومن هرچندرویه مبلغ ده تومن بیست تومن واریزکردن بازازای هم افتادیم مدتیه ازده تومن بیست تومن هم خبری نیست لطفاپیگیری کنیدکارگزارمحترم عرضه کاری رونداری ازاول وارد ماجرانشو اگه این سی درصدهارودست ادم بی سوادهم داده بدیم الان داده بودن
مرتضی ملک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
سلام تمام حرفایی که میزنن همش دروغه انگاربامنت پول واریزمیکنن نزدیک دوماهه سهام وگذاشتم برای فروش ازاینکه میگن دوروزه فروخته میشه همش دروغه سهام افت کرده حالامیخوان باقیمت پایین بفروشن چرادروغ میگین سرمردم وبادروغاتون گرم میکنین من دوماه پیش نیازمالی شدیدی داشتم بعدازدوماه که آبروم رفت چه به دردم میخوره نکنین اینکاروخدایی هم هست جای حق نشسته
اسما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
سلام من الان دوماهه ک درخواست فروش زدم بعده بیست روز فقط 400تومن واریز کردن همه از کارگزاری مفید تعریف میکنن ما ک چیزی ندیدیم
واقعا به این پول نیاز دارم ک گذاشتم واسه فروش توروخدا یکی ب داد ما برسه این چ وضعشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
من کارگزاری مفید از طریق پست بانک نفری پانزده هزارتومان گرفت برام شصت درصد فروخت تا الان مال خودم خانمم وبچه ام سه تا پنج میلیون وپانصد اومده ..بقیه اش نیامده ....منم اولش نمیامد پیگیرش شدم تماس گرفتیم تهران گفتن پولتون وارد شماره کارتی شده که متصل به حسابتون مال شش سال پیش که ثبت نام کردین تو اون حساب ریخته شده رفتم بانک صادرات درست بود ریخته بودند ببینید دوستان یه تلفن دارن از پست بانگ ده هزارتومان بدید تماس میگیرن مرکز پیگیری میکنن ...
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
آقاپس کی واریزمیکنین به خدابدهکارم بگین تاکی بهشون وقت بدیم
مهدی ایزدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
این چه وضعشه من یباریه ۳۰درصدی آزادکردم گذاشتم برافروش جوابی نگرفتم ۵ماهم منظربودم بازم واریزی نداشتم دباره لغوش کردم ۶۰درصدگذاشتم برافروش بازم جوابی نگرفتم شمااگه میخواهیدواریزنکنیدالکی مردمم سرکارنذاریداگه واقعاقصدریختن داشتیدهمون یه هفته اول میبایس واریزبشه حالاهم من۶۰درصدی آزادکردموبریزیدبحساب که لازمش دارم روش حساب بازکردم،اینقده پاش صبرکردم زوره بی جواب ولش کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
چرا پول سیدرصد سهام برج چهار مون هنوز بقیش واریز نکردن لطفا پیگیری کنید نیاز دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
سلام بیستم شهریور ۶۰ درصد سهامم رو به مفید فروختم ولی هنوز هیچ واریزی نداشتم .کسی میدونه چرا؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
سلام چرا بعد ۱۵ روز فروش پولی به حسابم واریز نشده
جواد قادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام من کارگزاری مفید دوتا30%سفارش گذاشتم 30%اول که بعداز اینکه 30%دوم ازاد شد فروختن اونم خورد خورد اصلا نفهمیدم چی شد
از30%دوم تقریبا 3500 مونده که انقد لفت دادن ارزش سهام اومده پایین
توروخدا شما رسیدگی کنید شاید بقیه پولمو یجا ریختن به زخم زندگی بتونم بزنم
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
سلام خدمت کارگزاری مفید که بعد از چندنوبت که هرواریزش قطره چکانی بود حدود 50درصد پولم دستشه پس کی مریزید60د صد روفروختم هنوز یک میلیون تومان برام نریختن حدود دو ماه بیشتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
الان نزدیک دو ماهه که ۴ ملیون از سهاممو فروختم برا چهار ملیون ۸ هزار تومن ریختن این چه وضعشه چرا هیشکی رسیدگی نمیکنه من احتیاج ضروری دارم به این ۴ ملیون چطوری کارامو درست کنم چرا هیچکس به فکر این ملت بدبخت نیست این چهار ملیونو تا کی باید بدن تا تموم بشه هشت هزار تومن به چه درد من میخوره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
1
سلام من دو ما پیش فروختم ۸ میلیون ریختن دو میلیون هنوز نریختن
امیرعباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
با سلام.اونموقع ک سهامم رو فروختم یکماه بعد فقط یکبار مبلغ یک میلیون هفتصد واریز شد برام بقیش هشت هزارتومن.۳هزارتومن.بیست هزارتومن و همینجوری خورد خورد ک جمعا شد نزدیک ب ۴میلیون.بقیشم ک الحمدلله یک ماه بیشتره چیزی نریختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
سلام چرا اخه اگه آدم لازم نداشت که نمیفروخت الان ۲۰روزه دوازده هزار تومن زدن به حسابم
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
سلام من الان سه هفته ای است سهامم رو از طریق کارگزاری مفید فروختم ولی هیچ مبلغی به حسابم نیومده آخه چرا ایقد طولش میدین به این پول نیاز داریم
حامد خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
سلام،والا من خودم مشتری کارگزاری مفید هستم از برج 5 تا امروز حدود 5 میلیون سهامم فروختم زیر 1.5 میلیون تومن دریافت کردم چند بار خواهش هم کردم که نیاز دارم 6 مرتبه برام واریز شده از 19هزار تومان تا 1 میلیون ولی هنوز 30% فروشم رو هم دریافت نکردم .خدا شاهده از سر استیصال چندین بار به سامانه پیامکشون هم پیام فرستادم که بیمار بستری شده دارم پول جهت عمل لازم دارم.والا نمیدونم چطور میگن پولا رو واریز کردن؟!
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
من دوماه فروختم ازطریق کارگزاری مفید بانک صادرات حدود۴۰درصدفروختم تاالان کلا۱۰هزارتومن برام ریختن این چه وضعشه
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
کارگزاری مفیدهمش دروغ هستش من الان یه ماهه ثبت فروش زدم هنوز زده درحال ارسال آخه این چه مسخره بازیه بسه دیگه اینقدرمردم روسرکارنزارین
ناشناس
France
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
سلام تجارت نیوز چرا پیگیری نمیکنی کارگزاری مفید پول منو بریزه من به اون پول نیاز دارم ک سهام فروختم دوماه از فروش سهام من میگذره ولی هیچی به هیچی چرا اولش می‌نویسید 5روزه پولتونو میریزیم بدقول ها الکی فقط مردمو گول می‌زنید پیگیری کنید دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
سلام توروخدا سهام من بریزت حساب دیگه چقد تحمل کنیم گرفتار
لیلا احمدوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
سلام توروخدا این سهام بریزت گرفتارم من
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
سلام چرایک ماهه سهاممو فروختم چیزی واریزنشده بانک ملی هستم چقددیگه بایدانتظارکشید خب اگ لازم نداشتیم ک مرض نداشتیم بفروشیم
زهرا
Netherlands
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
1
کارگزاری مفید از شما خواهشمندم ک پول منو بریزید لطفا خواهشا پول منو بریزید من به اون پول نیاز دارم ممنون و خسته نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
سلام پس کی واریز میکنین احتیاج دا ریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
اگ مابخوایم بگیم اقا غلط کردیم کارگذاری مفیدما غلط کردیم سهام عدالت وفروختیم بهت باید چیکارکنیم بابا فقط زده ارسال
لیلا احمدوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
سلام تورخدا این سهام عدالت من بریزید خیلی گیرم
زهرا
Germany
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
سلام چرا کارگزاری مفید دیگه پولی برای من نمیریزی من به اون پول نیاز دارم ک سهام فروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
..یعنی چی سهام هرروز میاد پایین!!الان ۶۰ درصد مفت رفت!!!!! اونم یک دو بار واریز شده با سی تومن میشع چ کاری انجام داد!!! خدایا عدالت کجاست!!!!
x
United States of America
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
من دو ماه بیشتر که تو مفید سهام عدالت را گذاشتم برای فروش هنوز نفروخته
رضافتاحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
توخدا رسیدگی کنید من 2ماه سهامم فروختم خداشاهده بدجور نیاز دارم آخه چرا قول می‌دهیدحداکثر تا یک ماه واریز میشود من بدبخت روش حساب کردم الان نیاز دارم بدهکارم خانومم مریضه خاهش میکنم رسیدگی کنید
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
سلام شهریور ثبت سفارش کردم اما هنوز خبری نیست شصت درصد برا فروش گذاشتم چکار باید کرد امروز دوم آذر نودونه وحدود سه ماهه
..
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
الان دو هفتس که هیچی واسم واریز نکردین. اخه چرا ادمو زجر میدید؟!
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
من ازآخرشهریورسهامموفروختم چرابه حسابم نمیریزی کارگزاری مفیدالان داره میره تو۳ماه بابااحتیاج دارم که فروختم
محمد مهدی جلالی فر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
2ماه است سهام فروخم ولی پول هنوز واریز نشده
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
باسلام من سی درصددومم رااول شهریورفروختم به کارگذاری مفیدبانک تجارت تاالان که 12/9/99میباشد پولی به حساب من نیومده باحالی که درمهرماه واردسامانه شدم نیمی ازسهام من فروخته شده بود چراوبه چه دلیل واریزنکردید ایااین پولا کجامیرن مابدهکاربانکیم معوقه داریم ثانیه به ثانیه سود میره روش اماشماها باپول مردم بدبخت وسردرگم چکارمیکنید شماهاحقوق ماهیانه میگرید بقیه چکارکنند
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
من ازآخرشهریورسهامموفروختم چرابه حسابم نمیریزی کارگزاری مفیدالان داره میره تو۳ماه بابااحتیاج دارم که فروختم
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
سه ماه پیش شصد درصد کارگزیری مفید فروخته ولی هنوز خبری نیست. خدا نبخشه بانی یشو
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
سه ماه پیش شصد درصد کارگزیری مفید فروخته ولی هنوز خبری نیست. خدا نبخشه بانی یشو
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
خيلي مردم رو سر كار گذاشتين فقط مردم رو سر گرم ميكنيد و كلاه يرشون ميزاريد مفت ميخايد بخريد همش فيلمه تا نشه پنج مليون سهام نميخريد و نميزاريد مردم هودسون بفروشن چ مستقيم چ غير مستقيم خدا خودش هست و ميفهمه داستان چيه به همون واگزارتون ميكنم. بريد ب درك
وحیدخدام حضوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
من حدود 4تا 5 ماه هس سهام عدالتم را تو کارگذاری مفید فروختم ولی تا الان هیچ مبلغی برای من واریز نشده.فقط یکبار اس امد برام سهام دار وحید ب علت نواسانت بورس خریدهای ک کردین را لغو کنید .ما لغو کردیم دوماه پیش بعدیک هفته دوباره فروختم دیگه هیچ اسی برام نیومده وپولی هم برام واریز نشدهممنون میشم کمکم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
مفید.مفید باش پول مردمو بریز
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
سلام من امروزکارای فروش سهاممودرسامانه مفیدانجام دادم امیدوارم پولموزودبدن پول رهن خونم عقب افتاده
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
سلام من سهام عدالت هفت ماه فروختم فقط ٦٠٠هزارتومن ك سه ماپيش به من داده ك بقيه روميدي لازم دارم يكي به داد مابرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
الان هفت ماه من به کار گزاری مفید سهام واگذار کردم دریغ از یک ریال دریافتی کجا باید برم به کجا وپیش جه کسی یا کسانی شکایت کنم
محمد جواد خدایی کوکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
سلام روز 30/ 10/ 99 از طریق کافی نت 60%از سهام عدالتم را فروختم هنوز بحسابم واریز نشده چرا ،،چرا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
ببرینش واسه خودتون پول دارشید خخخ ماکه نمیخوایم دیگه بیخیالش شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
من ازمهر ماه بفروش گذاشتم دریغ از یه تومن توکارگزاری مفید 5ماه هس عجیب جایی هس
زعفران حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
من زنی هستم هفتادساله الان نزدیک چهارماه است ۶۰درصدسهام برای فروش گذاشتم وهیچ پولی واریزنداشتم به خدابرای پول پیش خانه نیازدارم صاحب خانه جوابم کرده چراپول من واریز نمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
سلام الان بیشتر از سه ماه سهام عدالت فروختم 4 تا بچه دارم کارگر هستم مستاجر هستم تا الان 1000 تومان به حساب من واریز نشده خیلی هم بش احتیاج دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
ببخشی شما هم سوال وهم جواب را وارونه جلوه میدهید من نوشته ام شش ماهه سهام در اختیار کارگزاری مفید میباشد شما میگویید دو ماه ، نه کسی به من اطلاع رسانی کرده نه سایت ا ن ها طوری است که بتوانم سهامم را مشاهده کنم و فقط دوبست هزار تومان واریز کرده اند. . کرمانشاه
امیدواربازکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
کارگزاری‌مفید‌یک‌سال‌گذشت‌هنوزپولی‌برای‌ماواریز‌نشد
علی جعفری زاوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
شهریور اقدام ب فروش کردم و ثبت اولیه شده است اما واریز نشده ب و دلیل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
الان یه سال میشه سهام خودم رو وهمسرم رو به کارگزاری مفید فروختیم ولی پولی برامون واریز نکردن معلوم نشد پولی بفرستن یا بالا کشیدن
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->